saraidatorstensson.blogg.se

Jag är en tjej från Sverige som berättar om mitt liv som Au Pair i Florida, USA

Sista Au Pairmötet

Kategori: Allmänt

Varje månad anordnar au pairansvarige ett möte för alla oss au pairer att träffas, prata och göra någon rolig aktivitet. Eftersom jag åker hem nu i juli så blev därför mötet för två veckor sedan mitt sista. Vi var hos en av au pairernas värdmammas hus för ett poolparty. Man fick ta med sig något matbidrag som ett knytkalas och jag kom med mormors äppelkaka och frukt. De hade världens sötaste hund som gick runt och flörtade till sig kelstunder från alla :) Sima hade även med sig en jättegod tjeckisk chokladpudding och lagom till efterrätten kom tyskarna in glada över vinsten i fotbollen. Trevlig kväll med god mat!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: