saraidatorstensson.blogg.se

Jag är en tjej från Sverige som berättar om mitt liv som Au Pair i Florida, USA

Busch Gardens

Kategori: Allmänt

I lördags åkte jag, Sofia, Kylie, Madeleine och Sima till Tampa för att besöka nöjesparken Busch Gardens. Där hade de fullt med berg- och dalbanor som var riktigt roliga, speciellt en där man åkte rakt upp för att sedan hänga på kanten och sedan släppas rakt ner, var sååå häftigt och bara åka typ 90 grader rakt ner. De hade även några vattenkaruseller och jag blev självklart sjukt blöt denna gången också men jag var inte blötast i båten denna gången så alltid något :P De hade även djur och sötast var definitivt kängururna som man fick klappa på. När vi kände oss klara med parken åkte vi till IKEA som låg 15 min bort där vi åt kvällsmat i form av köttbullar. Lyckad och väldigt rolig dag med vänner!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: