saraidatorstensson.blogg.se

Jag är en tjej från Sverige som berättar om mitt liv som Au Pair i Florida, USA

Förra veckan

Kategori: Allmänt

Tänkte försöka uppdatera lite snabbt om vad som hänt senaste veckan eller veckorna kanske man ska säga. Förra veckan hade Emma provision gav sin klänning till dansavslutningen, sååå söt! Grace hade uppträdande av hennes skolmusikal som hon jobbat med hela terminen, de visade upp Annie och hon var jätteduktig trots våra vilda barn i publiken och jag fick se de sista tre scenerna utifrån fönstret medan jag försökte få Maggie att somna. Under fredagskvällen åkte jag till Sofia där vi lagade lyxmat i form av potatisgratäng och kött, Gud vad jag saknar svensk mat alltså, trodde jag aldrig när jag åkte hit att det skulle hända :P Sedan tittade vi på World War Z som var helt okej, tycker ju inte om när saker hoppar fram i filmer vilket hände ett par gånger där. Vi avslutade med delivery man som var väldigt bra! Under lördagen kom Madelaine dit också så gjorde vi skolarbete inför helgkursen vi ska på nästa helg och sedan åt vi Tacos!! Under denna veckan har vi badat målat och bakat för fullt i det fina vädret och nu blir det ner och förbereda inför Emmas kalas med Sheriff Callietema ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: