saraidatorstensson.blogg.se

Jag är en tjej från Sverige som berättar om mitt liv som Au Pair i Florida, USA

Rebounderz

Kategori: Allmänt

Förra måndagen hade Jacks baseballag anordnat en slut på skolanfest så på kvällen körde vi ut till rebounderz som är ett ställe fyllt med studsmattor. När man kom dit fick man skriva i ett avtal om att man inte får stämma dem om det skulle hända något medan man är där, lite annorlunda sådär kan man säga... Sedan fick man titta på en säkerhetsfilm om reglerna som gäller och sedan fick man speciella skor att hoppa i. Det fanns olika sorters mattor att studsa på som en stor där du kan hoppa upp på väggen, en annan där du får spela dodgeball, en annan där du kan spela basket och en sista där du får göra trick och landa i skumgummi som btw knappt gick att ta sig upp ur, jag fick ta hjälp av 4-åriga Emma första gången innan jag lärde mig hur man skulle ta sig upp :P Mary vägrade att ta på sig hjälmen så hon stod och tjurade precis utanför mattan under hela tiden, annars var det en kul kväll och trötta barn innan läggdags.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: