saraidatorstensson.blogg.se

Jag är en tjej från Sverige som berättar om mitt liv som Au Pair i Florida, USA

Det blir en dag på stranden...

Kategori: Allmänt

Det var upp och hoppa som gällde imorse för Jenny hade hyrt en båt dagen till ära så vi åkte iväg till en av öarna här i närheten för en dag med sol och lek på stranden, mycket lyckat och lika mysigt som sist, båtturer är definitivt bättre än jag förväntat mig :)
En större del av min underbara värdfamilj, är lyckligt lottad som hamnade hos dem!!!

Kommentarer

  • J säger:

    Hejsan.
    Jag har nyligen startat upp ett forum för au-pairer. Det är både för de som är iväg just nu, de har varit iväg eller de som vill åka iväg.
    Titta gärna in :) Och tveka inte att bli medlem om du känner för det :)
    Jag hoppas du inte tar illa vid att jag skickar detta till dig på din blogg!

    Ha det så bra på ditt äventyr,
    Ha en bra kväll,
    /J http://aupair.ifokus.se/

    2014-06-08 | 19:45:54
    Bloggadress: http://aupair.ifokus.se/

Kommentera inlägget här: